W ramach usługi Outsourcing ISO 9001 otrzymują Państwo:
- kompleksową obsługę systemu zarządzania jakością,
- planowanie i przeprowadzanie auditów wewnętrznych,
- przegląd i aktualizację dokumentacji systemowej,
- monitorowanie realizacji działań korygujących,
- przegląd ryzyk,
- szkolenia pracowników obejmujące szkolenia okresowe oraz nowych pracowników,
- współpracę z jednostką certyfikującą,
- udział w auditach zewnętrznych,
- dostęp do aktualnej wiedzy na temat ISO 9001,
- doradztwo biznesowe.
.
Outsourcing ISO to przede wszystkim niższe koszty utrzymania systemu jakości, zapewnienie fachowej wiedzy i gwarancja odnowienia certyfikatu.
Outsourcing ISO może przynieść Państwa organizacji wymierne korzyści. Można do nich zaliczyć:
- odciążenie pracowników organizacji od zadań związanych z nadzorowaniem ISO 9001,
- skuteczne przygotowanie do auditów re-certyfikujących,
- niezależne i bezstronne wyniki auditów wewnętrznych, zapewniające rzeczywistą informację zwrotną o funkcjonowaniu organizacji,
- brak kosztów związanych z doskonaleniem i rozwojem Pełnomocnika ds. Jakości,
- stały dostęp do wiedzy i aktualności dotyczących ISO 9001,
- możliwość skorzystania z doświadczenia zewnętrznego Pełnomocnika ds. Jakości.